شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

سال نو مبارک


سال نو مبارک  پدر
http://s3.picofile.com/file/7379358060/DSC00276.jpg
پدر خوب و دوست داشتنی

اینکه من فارسی می نویسم و می توانم جشن نوروز را بگیرم

بخاطر فداکاری تو و وطن پرستی تو است

ممنون پدر خوبم

پیشاپیش نوروز 92  مبارکت باد

خدا کنه سال جدید  خبرهای خوبی بشنویم

خدا کنه  برگردی

خودت می دونی

من هنوز سر حرفم موندم

و سر خاک پدر نرفتم

پس بخاطر این قول من هم شده

در این سال جدید برگرد

دلم خیلی تنگ شده

برگرد



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد