شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

وقتی پدر ...

بیژن فعلی-19 سالگی تا ستوان دومی

نظرات 2 + ارسال نظر
darya irani جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:01 ق.ظ http://ganjejang.mihanblog.com/

درود اقای فعلی

حالتون چطوره ؟

اجازه میدین این عکسها رو در رسانه درج کنم

و اگر اجازه دادین کسانی که در عکس میشناسید رو معرفی کنید

ممنون چرا کم پیدا شدین کم به رسانه سر میزنید
امروز یک پست از پدر رو گذاشته بودم جالبه الان امدم میبینم عکس جدید گذاشتی

درود دریا جان - ر رابطه با درج تصاویر پدر ، مرا یاری میکنید از لطف شماست ، شما صاحب اجازه هستید ، خوشحالم میشوم - اینکه کمتر در خدمت رسانه هستم دلیلش وضعیت شغلی و گرافتاری های روزگار است شما این قصور بنده را به بزرگی خودتان ببخشید ، آرزوی تندرستی و شادکامی شما و خانواده محترمتان را از ایزد منان دارم ،

darya irani چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ http://ganjejang.mihanblog.com/

درود

شماره تلفن همراه تون رو به من بدین تا در صفحه وایبری خلبانان هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس عضو بشد

امیدوارم اونجا بتونید دوستان پدر رو پیدا کنید

پدر من نیرو هوایی بودند دریا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد