شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

بابا سی و چهارمین بهارت مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
darya irani جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ http://ganjejang.mihanblog.com/

درود

نورزو خجسته باد

سالی نیک و خوش برایتان آرزومندم


امیدوارم امسال پدر برگردد

افشین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام . امیدوارم سال خوبی را شروع کرده باشید . من تازه با وب لاگتان اشنا شدم . میخواستم بدانم آیا شما با خلبان شهید بیژن فعلی نسبتی دارید یا بخاطر دوست داشتن ایشان اسم سایت را گذاشته اید . لطفا جسارت من را ببخشید . چون من عاشق خلبانان و . . . هستم

با سلام افشین جان ، من فرزند ایشان هستم ، تنها هدفمم از درج وبلاگ فوق ، زنده نگه داشتن نام یک قهرمان فراموش شده است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد