شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

این ....! ابرها

۳روز ۱ پشته ابرها فضای زندگی ام را فرا گرفته بود 

با خودم گفتم این هم مانند ۳۰ سال مارا ول میکند. ۳روز ۱ پشته بارید و پتوی سفیدش در سراسر جنگل و دریا و کوه هایش گسترانید.

امروز فهمیدمت که مرا دوست داری ُ فقط بخاطر من آفتاب نکردی ُ فقط بخاطر من ستاره ها را آفریدی ُ تو همانی ؟ که هر وقت خواستمت ناز کردی برای آمدنت - اما امشب دیدمت هر چند این بار در خواب نبودم  

 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

ما فقط همین را داریم
با خاطره آنکه نیست
خاطره بازی کنیم

darya irani چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://ganjejang.mihanblog.com/

درود

آقای فعلی حالتون چطوره خوبین ؟

ممنونم دریا جان ، اینجا هوا بارانی ست در زیر امواج آرام ...

ایران چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:45 ب.ظ

درود بر شما
وب لاگ تون بسیار جالبه بنده امروز از طریق خانم دریا اومدم
دستمریزاد
بنده به عنوان یک ایرانی مدیون فداکاری این عزیزان هستم

جناب ایران شما لطف دارید ، آرزوی تن درستی همراه با سر فرازی در این سال جدید برا شما میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد