شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

پدر شاخه و برگ درخت زندگی ام

 

 

جای خالیت برای من و  ......... 

چه زود خوشی ها و بازی های کودکانه مان رخت سفر بست  

چه زود احساس گرمی ..گرمی دستان تو از پشت شانه هایم گریخت  

پدر ....! تو شاخه و برگ تنه کدامین درخت بودی .........که اکنون ریشه هایمان در این خاک منتظر باران ایست  

پدر ، اوریان و بی کسیم ، پس کجایی..... 

نظرات 2 + ارسال نظر
darya irani شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ http://ganjejang.mihanblog.com/

درود آقای فعلی

چه عکسهایی گذاشتید

پدر زنده است و خوشحاله ه این عکسها رو گذاشتی

قرار بود خاطرات بفرستی و عکس باربد جان رو که بذاریم داخل وبلاگ خبری نشد که نشد

از شما هم خبری نیست ...
ببخشید دریا جان روزگار انقدر انسانهارو از هم دور کرده ....
من عکس باربد رو دارم اما چیزی که هست اینه که باربد داره بدون پدر بزرگ میشه ، درسته پدر من برای وطنش رفت اما کی که بفهمه الان ما ها چه جوری با چه سبکی بزرگ شدیم و به کجا رسیدیم ، کاش راه بازگشتی بود ، مطمئن بودم بابام 1روزم معتل نمیکردو برمیگشت ، میدونم خودشم از رفتنش پشیمونه ، اما ...

دریا پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ http://ganjejang.mihanblog.com/

درود

آقای فعلی

هیچ حرفی ندارم به شما بزنم

من مدتی مریض بودم دیگه نتونستم بیام داخل نت

ضمنا فروشگاه گنج جنگ در اقدامی جالب پچ خلبانان شناسائی رو تهیه کرده می فروشه

من یکی خریدم خیلی قشنگه

ضمنا من که نمیتونم هیچ کاری برای شما بکنم هیچ کاری

فقط از صمیم قلب دعا میکنم پدرتون برگرده

ضمنا روزی شرایطی در کشور ایجاد بشه که این رنجی که بردی جبران بشه مید ونم جبران پذیر نیست ولی وقتی قدرشناسی مردم رو ببینی خوشحال خواهی شد به امید آن روز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد