شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

پدر به خانه ات ..........

 
 

 

1باربدفعلی1392-07-10 11:13

 نوه ی شهید خلبان بیژن فعلی ،باربد پدر بزرگ من دوستت دارم ، من افتخار می کنم ازاین که نوهی شخصی قهرمان و بزرگی ، که جان خود را برای هم میهنان  خود فدا کرده است ، امید وارم شایستگی انرا داشته باشم که نام هم چون پدربزرگ باشهامتی را حفظ کنم ومن هم نیز برای مملکتم فرده مفیدی باشم
نظرات 5 + ارسال نظر
انجمن پارسیان شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.parsianforum.com/forum.php

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

دریا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ http://ganjejang.mihanblog.com/post/56

سلام آقای فعلی

باعث افتخار من است باربد عزیز این همه درک و شعور بالائی دارد دل من ارام میگیرد که راه پدر قهرمانتان پر رهرو است و ایران مدافعان خود را از یاد نخواهد برد و آن نژاد پاک و اصیل آریایی همچنان نگهبان مرزهای سرزمین من ایران است

از شما تقاضا دارم خاطرات مادر بزرگوارتان و دل نوشته های خودتان را برایم ارسال نمائید تا در وبلاگ گنج جنگ بگذارم چون روز به روز تعداد بازدید کنندگان بالا میرود

من ایمان دارم پدر شما زنده است و همیشه صدای شما را خواهد شنید ایمان دارم شبی به خوابتان خواهد امد حتما خواهد امد چون همیشه نگهبان و مراقب شماست حتما به خوابتان خواهد امد
این پست را تقدیم به شما و پدر بزرگوارتان کردم پس شعر آن را هم در وبلاگتان بگذارید چون مال شماست

باربد عزیزم را به جای من ببوسید

پیام باربد را در وبلاگم میگذارم فقط عکسی از ایشان برایم بفرستید با تشکر

دریا جان باعث مباحات من است داشتن چنین دوستی ، صمیمیت شما بقدری زیبا و دل نشینست که زبانم از گفتن کلمه ای که وصف این دوستی را نمایان کند قاصر است مع الهذا فقط برای شما و خانواده محترمتان از ایزد منان طلب سلمتی میکنم باشد تا از نزدیک روی ماهتان را زیارت کنم

darya irani شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ http://ganjejang.mihanblog.com/

سلام آقای فعلی

عکس باربد عزیز را بفرست با دست نوشته اش تا در وبلاگ بگذارم

با خوندن نوشته های باربد عزیزم امیدوار شدم که نسل ایرانیان اصیل همچنان پر رهرو است

من ان شعر را تقدیم به شما و پدر بزرگوارتان کردم که در وبلاکتان خودتان بکذارید مال شماست

وبلاگتان را هم لینک می کنم الان

موفق باشید

دریا جان وبلاگتون مثل که فیلتر شده

darya irani یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://ganjejang.mihanblog.com

درود آقای فعلی

لطفا پیامهاتون رو چک کنید چرا این همه دیر آپ میکنید حداقل هر روز به وبلاگ سر بزنید مطالب خوبی گذاشتم منتظر درج خاطراتتان در وبلاگ گنج جنگ هستم با تشکر

دریا

دریا جان پیامی دریافت نکردم نمیدونم منظورت از مطلب خوب چیه ،؟

darya irani دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ http://ganjejang.mihanblog.com/

درود آقای فعلی

من پیام گذاشته بودم داخل وبلاگتون اما نمیدونم چرا ثبت نشده بود

ازتون خواستم که نوشته باربدجان و عکس خودش رو بفرستید تا در وبلاگ بگذارم

من الان دیگه یکماه است که دارم مرتب وبلاگ رو اپ میکنم و مطلب خوب میذارم خوشحالم بخونید

و خاطراتتون رو بدین تا در وانجا درج کنیم حتی اگر مادربزرگوارتون هم رضایت دارند عکس و خاطره های هست بفرمایند تا در وبلاگ درج کنیم

بهرحال این تلاش من است و امیدوارم شما هم همکاری کنید

موفق باشید

دریا جان من پیام قبلیتونو مبنی بر درج خاطرات از پدرم در وبلاگ شمارو خوندم اما این پیام و در مدیریت وبلاگم تایید نزدم تا در معرض عام قرار نگیرد باشد چشم براتون حتماً میفرستم تازه خوشحالم میشیم ،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد