شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

لیست کامل خلبانان شهید ایرانی در 6ماه نخست جنگ ایران و عراق

http://s3.picofile.com/file/7726768060/1.jpg

http://s3.picofile.com/file/7726788816/4.png

http://s2.picofile.com/file/7726781612/2.png

http://s3.picofile.com/file/7726783973/3.png

نظرات 17 + ارسال نظر
محمد جواد سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ

با سلام.

دست شما درد نکنه خیلی جالب بود و غم انگیز :(

چه جوان هایی واقعا حیف شدن از دست رفتن.

راستی شما فرزند شهید فعلی هستید ؟؟

و در مورد لیست انتشار شده که در سایت قرار دادید میشه بپرسم منبع این لیست چه هست ؟؟

و نکته جالب تر اینکه فقط در 6 ماه نخست ما دو تا هلیکوپتر از دست دادیم اونم از نوع ترابری !!!!!!! یعنی ما هیچ خلبان شهید بالگرد کبری ندادیم ؟؟؟؟؟

با سلام محمد جان و تبریک سال نو
با عرض شرمندگی بله من فرزند ایشان هستم
درباره سئوال منبع لیست شما میتوانید با عضویت در سایت گنج جنگ کلیه اطلاعات مربوط به نیروهای مسلح را بدست آورید از طریق قسمت پیوندهای وبلاگ بنده 3تا منبع هست 1- گنج جنگ WWW.ganjejang.com
2- مرجع هوانوردی و هوافضای پارسی
3- انجمن تخصصی ایران
میتوانی لینک شوید به این سایتها
ضمناً این آمار مربوط به نیروی هوایی است و هلکوپترهای کبری متعلق به هوانیروز می باشند
با تشکراز نظر شما و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون

دریا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

با سلام

روز ارتش بر همه ارتشیان دلاور مبارک باد

این نماهنگ تقدیم به پدر بزرگوارتان می گردد

http://ganjejang.com/forum/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-77/%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%A7%D8%B1-2938/

دریا جان دستت درد نکنه بابت ارسالهات اما متاسفانه لینکهای مورد نظر قابل دسترسی نمی باشند یا حداقل بنده وارد نیستم بازشون کنم به هر حال دست شما بزرگوارو که از این طریق مایه فخر این مرزو بوم که همانا دلاوران و شهیدان هستند را پاس میدارید درد نکند خدا قوت مرد

دریا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

روز پدر مبارک

برای پدری که مردانه از خاک وطن دفاع کرد

روز پدر مبارک

برای پدری که هنوز به خانه برنگشته

هنوز در میدان جنگ است

هنوز صدای رگبار گلوله ها در خوزستان بگوش می سد

روز پدر مبارک

برای پدری که تکه های بدن پاکش در خاک خوزستان مانده

روز پدر مبارک

برای پدری که هنوز منتظر بازگشت فرزندش است

پدر ، پدر خوب ایرانی

در برابر روح پرعظمتت در برابر دل شکسته ات

سر تعظیم فرو می اوریم


جاودان و همیشه زنده باشی پدر خوب ایرانی

دریا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام آقای فعلی

این نماهنگ را برای مدافعان خرمشهر تهیه کردم و امیدوارم از دیدن آن لذت ببرید

خیلی دیر به دیر آپ میکنید

البته هر وقت من پیام گذاشتم روز بعد اپ کردید امیداورم امروز هم اینگونه شود و این نماهنگ را حتما بببنید



http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://daryamardoman.persiangig.com/video/LIVEN.rar

سلام دریا جان عزیز ، واقعاً ممنونم از این همه لطفت که کارای قشنگتو هم برای من ارسال میکنی من که واقعاً تحت تاثیر این نماهنگ شیرین قرار گرفتم روح همه کوهنوردهایی که به نوعی نام ایران را در جهان زنده کردند شاد، درمورد اینکه دیر به دیر به مدیریت وبلاگم میرسم حضورت عارض که از قبل انتخابات منوی بلاگ اسکای تغییر کرده و من فکر میکنم که بلاگ اسکای تحت نظارت و ....است . متاسفم

mogtaba-pilot چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام و درود خدا بر شهیدان
زنده نگه داشتن یا شهدا از شهادت کمتر نیست.مقام عظمای ولایت
جناب آقای فعلی
عرض سلام و طلب حلالیت ویژه بابت قصور اینجانب در انجمن های تخصصی.
یا حق

فراندیش چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

..
نماهنگ زیبایی بود
درود وسلام بر همه قهرمانان و بزرگانی که مایه فخر ما و الگوی ما هستن و برکت روزهای حضورشون همیشه برای ما ماندگار..
"پایانی که پایان نیست، که شالوده آغاز است، که پشتوانه آغاز است..که تیر خلاصی است بر نتوانستن ها.."
به امید به-بودی
به امید روزهای خوب، که با امید و تلاش خواهند آمد
راهرو گر صدهنر دارد توکل بایدش

دریا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ب.ظ

خوشحالم که از این نماهنگ خوشتون اومد من نماهنگ خرمشهر را برایتون ایمیل کردم حتما گنترل کنید

کلافه چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://ganjjanj.ir/forum

درود و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز

ضمن دعوت از شما و سرکار خانم دریا برای پیوستن به انجمن گنج جنگ لطفا لینک منبع را اصلاح بفرمایید

با تشکر

ganjjang.ir/forum

سایه جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

درود بیکران پدرم

آسمان دلتنگی من به اندازه همه لحظه های نبودن توست، این روزها چقدر نیستی ...

سپاس

دریا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ق.ظ

از اون روزی که تو رفتی
هوای خونه پائیزه

داره برگ درخت ها از هجوم درد می ریزه

تموم لحظه ها بی تو تلخ و نفس گیره

همه ش حس میکنم قلبم داره

تو سینه می میره

برای فتح آغوشت

تمام قله ها بسته است

امید و آروزی من

به تو بد جوری وابسته است

با اون شوقی که می رفتی

دلم میخاد برگردی

مگه اینو نمیدونی
چه غوغایی به پا کردی

خلاصم کن از این وهم

میون خواب و بیداری

تو رو جون خدا برگرد

یه ذره که دوسم داری

از اون روزی که تو رفتی

و گفتن برنمی گردی

چه شبهایی
خدا و من
دوتائی گریه می کردیم


پشیمونم که دستامو

گرفتی و رها کردم

تو رفتی و منم

مثل یه دیوونه نگاه کردم

یه دنیا آرزو دارم

که داره حسرتم میشه

فدای دستای گرمت

دارم میخشکم از ریشه

با اون شوقی که می رفتی

دلم میخاد که برگردی

مگه اینو نمی دونی

چه غوغائی به پا کردی



به امید بازگشتت به خاک وطن عقاب مغرور

http://koohnews.ir/index.php/multimedia/sound/2821-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D9%85%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7

سایه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

پائیز و
یک بغل دلتنگی ...
این بود سهم من
از تمام نداشته هایت ...

الف چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام
من دنبال یه خلبان شهید به اسم یاسر آریایی مهر میگردم. اهل تهران بوده. تا حالا موفق نشدم عکس یا مطلبی از این شهید به دست بیارم. اگه میتونید کمکم کنید. ممنون میشم.

رامین دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ق.ظ

جناب فعلی! با سلام
به روان پدر شهیدتان درود می فرستم.
در مقابل این همه بزرگی، اندیشه کوچک من احساس حقارت کرد.برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی دارم. به وجود شما افتخار می کنم. جاوید و پاینده در پناه خداوند.

متشکرم از پیامتان دوست عزیز

سروش پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام عزیزم.مرسی از لیستت.مصطفی صغیری و اسداله محمدی 23 مهر 59 در العماره مفقود شدند که نیاز به اصلاح دارد.

سروش جان ، چشم اصلاح میگردد ، لازم است سایر خانواده های شهیدان و مفقودین خلبان ایران نیز در این رابطه و نحوه ثوانح خود توضیحات بیشتر در این رابطه بدهند تا مثل شهید خلبان بیژن فعلی که ایشان نیز در لیست شهید ثبت شده اند اما در صورتی که ایشان کماکان جزو مفقودین هستند درست عمل شود با تشکر و امید بازگشت عزیزانمان.

بهرام دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ق.ظ

خدا این عقابان تیز پرواز و مردان بی باک علی الخصوص شهید فعلی و دیگر شهیدان را رحمت فرماید
بنده افتخار داشتم که مدتی با ایثارگران نیرو هوایی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره اون عزیزان همکازری نمایم شاید دلخراشترین شهدت مربوط به خلبان قهرمان و زبده ترین خلبان جوان سید علی لقبالی مقدم دوگاهه معروف به علی پلایشکاهی باشد که صدام برای کشتنش جایزه تعیین کرده بود و اور را ناجوانمردانه در حین اسارت از وسط به دونیمه کردند
به فرزندش دکتر افشین اقبالی تسلیت و تعزیت میگم این مرگ دلخراش را

لیلا جمعه 25 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام جناب آقای فعلی. از وبلاگ خوبتون سپاسگذارم.
به پدر شما و تمام مردان باغیرت این سرزمین افتخار می کنم خدا را شکر میکنم که در این خاک پاک نفس میکشم.
لطفا همیشه باشید مطالب شما برای ما بسیار ارزشممد است.
پاینده باد این خاک و این وطن و زنده باد کسانی که مثل شما یاد غلندارن سرخ سرزمینمان را زنده و جاوید نگه می دارند.
برای شادی روح همه شهیدان و بویژه شهدای نیروی هوایی و هوانیروز صلوات.

معصومه یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 08:54 ق.ظ

باسلام خدمت شما من همیشه ارزو داشتم با یک مرد تلبان ازدواج کنم ولی متاسفانه هیچ وقت به این ارزو نرسیدم از بچگی عاشق خلبانهاو هواپیما بودم ـیه سوال به نظر شما من چکار کنم تا به ارزویم برسم ممنون میشم خواهش می کنم ایمیل مرا به کسی نشان ندهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد