شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

راز من و تو

آخر بس نبود ...

سی سال و سی ماه سرگردانیِ پرنده ای خیال باف ... !

تا در انتهای بن بست بی آشیانه خاطره ها .....

دل خوش کنم به جاده و آسمان.....

تو رفتی و نه آسمانی بود و

نه پر پرواز ....

من ماندم و خیال و ...

جاده سرد بی انتهای وصال تو

در عبور نگاه آسمانی ات ... سراب

... و من و پرنده با خاطره ها گم شدیم

در کنج قفس آرزوهایمان.....

بی نان و .... آب

... آه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد