شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

لبریز تحمل

http://s1.picofile.com/file/6793392352/DSC_0555.jpg


....آخر .... آخر همش تقصیر خودم بود ..... تقصیر من بود که سراغ سایه را از خورشید میگرفتم و سراغ او را از وسعت دور دریاها ....... سراغ قدمهایش را از راههایی میگرفتم که هرگز او را به خواب عبور هم ندیده بودند..... تقصیر من بود که نامش را با عطر ستاره ها بر بالش شب مینوشتم تا آسمان خوابهایم بوی او را داشته باشد....... تقصیر من بود که برای دیدنش نفسهای بیهوده ام را میشمردم. نباید گره خیال و خاطره را از حقیقت روز مرگی باز میکردم که رویای آفتابی بودن با او برای یک عمر سرگردانی من کافی بود....

نظرات 2 + ارسال نظر
باشماق شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

یادش بخیر بیژن هارونی را میگم
دیپلم که گرفتیم رفت خلبانی گفتم بیژن خلبان میری شادروان بر می گردی لبخندی زد و گفت بابام گفته برو قسمتت هر چه باشد همون است
یاد همه ی شهدا بخیر

رضا مالکی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

پرواز
تواز پرواز گفتی من نوشتم
توازپرواز خواندی من سرشتم
تورا درسر خیال بال وپر بود
توگفتی وتو خواندی من نوشتم
تو گفتی عاشق پرواز باشم
میان اسمانها باز باشم
پریدم تاخدا پرواز کردم
خدایا لایق پرواز باشم
توگفتی این زمین ازدور زیباست
توگفتی اسمان جای تماشاست
توگفتی تاخدا پرواز کردم
خدایی این خدا اینجا چه تنهاست
خرداد ۹۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد