شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

این روزها خیلی دلم از همه چیزها گرفته . کاش میشد مثل تو رها شم

 

Maj.Bijan Fe'eli(H-214) K.I.A in Sept.9/1980 over West of Iran ; along with


دنیا وعاقبت به نگاهی فروختیم
                            سوداچنین خوش است که یکجاکندکسی
نظرات 4 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام دوست من....تو هم مثل من عاشقی...از مطالب و تصاویر زیبایت دیدن کردم...
اگه مایل به آشنایی هستی این آدرس فیس بوک من است
http://www.facebook.com/arash.khojasteh

mohsen دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

salam lotfan tamame matalebe siteto be face book montaghel kon ta nafarate bishtari betoonan bebinan

رضا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

نه من هرگز نمی فهمم چگونه رفتی وبدرودنگفتی و
رضادادی مرا برجا نهی تنها؟!
دلم خوش بود درغربت،که گهگاهی شود فرصت
به وقت سرخ دیدارت،روند ازیاد تلخی ها
که گاهی گرم اغوشت برد تا کودکی هایم
ودرامن حضورت غم ، ببازد رنگ خود یکجا!
ازاندوهم نمی خفتی ، به جز جانم نمی گفتی
ومن باتو اگر بودم ، همیشه می شدم زیبا!
نه من هرگز نمی فهمم!
نمی فهمم!
نمی فهمم!

رضا مالکی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

دنیا وعاقبت به نگاهی فروختیم
سوداچنین خوش است که یکجاکندکسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد