شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....
شهید خلبان بیژن فعلی

شهید خلبان بیژن فعلی

ببار ای ابر بهار . با دلم گریه کن .به یاد عاشقای این دیار. به یاد عاشقای بی مزار .به هر لیلی چون مجنون ببار ای بارون.....

از آن سو .....که مرغان خبر آزادی می سرایند .آیا خبری هست


بیا
    تابرایت بگویم
                     چه اندازه
                                  تنهایی من بزرگ است.
نظرات 2 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

مست نیاز من شدی،پرده ناز پس زدی،ازدل خود برامدی
باامدن تو شد جهان...

رضا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

بیا
تابرایت بگویم
چه اندازه
تنهایی من بزرگ است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد